It's going the right way

Har varit lite smått deprimerad de senaste månaderna för att jag inte gått ner i vikt, fast än jag tänker på vad jag äter..
Men i dag fick jag upp hoppet igen! För av någon anledning bestämde jag mig för att väga mig och jag upptäckte att jag faktiskt har gått ner 2kg sen jag jobbat på Jälla ca 3 veckor! :D Så nu har jag bestämt mig att jag SKA gå ner 5kg till Falsterbo i sommar och det är ca 2.5 månader.
Så nu har ska jag börja jogga varje morgon (om jag inte jobbar) och sedan ha ett hemmatränings pass. Jag har även bestämt att halva tallriken ska vara sallad till kvällsmat. så nu jävlar ska jag bli smal! iaf lite mer vältränad och lite mindre "flubber" !!
Det känns bra nu och jag är riktigt taggad till Falsterbo i sommar, hoppas verkligen att det blir av och att vi får det minst lika roligt som förra året :)
typ supergammalbild men jag har iaf engång i tiden varit en smalis nog
för att det var en massa år sen, men lite smalare ska jag allt bli!

Love,
Lindu

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0