hope

Jag hoppas det blir bra nu, det börjar kännas bra nu.
Jag började dagen men att gå ut och springa (gå/jogga) med min duktiga lilla Dollar :) känner bara efter tredje gången (nu sen jag började springa) att jag orkar mer, börjar få upp flåset lite. Jag kan inte direkt börja skryta som andra gör när dom skriver hur långt dom sprungit på hur lång tid, för då skulle jag skämma ut mig. Min kondition är inte var den varit och när jag springer och kollar om jag blivit bättre räknar jag lyckstolpar  och inte km XD Men som sagt så går det frammåt och jag kommer snart kunna ränka kilometer och inte bara lycktsolpar!
När jag kom hem gjorde jag lite hemma träning, typ lite sit ups och lite armgrejer med "hantlar" (jag har inte några hantlar så jag fyller vattenflaskor med vatten) haha jag behöver inte mycket för mina svaga armar! Så nu jävlar ska jag bli trimm!
Fjortisbild

Love,
Lindu

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0