going strong

Jag håller fortfarande hårt på träningen, och jag känner mig starkare varje dag.
Nu är det ju bara 5 dagen sen jag började men det brukar bli att jag är jätteduktig i kanske tre dagar sen tar soppan slut. Men nu har jag varit duktig i en hel (arbets)vecka. Så nu känns det faktisk bra!
I morse bestämde jag mig för att springa en annan runda, springa lite i terrängen. Tror inte mina skor är så bra anpassade att springa på asfalt hela tiden eftersom jag lätt får ont i mitt högra knä, men idag när jag sprang i skogen fick jag inte ont så det var ju bra :).
Dessutom sprang(gå/joggade) jag en liten kortare runda idag, men jag sprang mer intesivt och ökade tempot lite. Det är roligt för jag överraskar mig själv nästan varje dag:)! hehehe I'm going strong!
Måste köpa nya skor!!!! typ hål överallt i mina nuvarande!

Love,
Lindu

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0