7.38 PM

Jag ber om ursäkt för mina superdåliga uppdateringar! Av någon anledning så har jag bara inte haft ork eller isperation att blogga. Så för det ursäktar jag!
Hur som helst så hade jag det super i London. Jag måste ju säga att London var enormt mycket större än jag hade förväntat mig! jag säger bara Thank god for the underground! haha man hade ju aldrig orkat gårr överallt och framför allt man hade inte haft tid att gå. Vi var ju där i 3 hela dagar Torsdag- söndag och vi han inte se allt det vi ville men det viktigaste såg vi väl och det var bland annat; madame tussauds, London eye, trafalgar square, picadilly circus, oxford street och massa mer! 
London eye, man såg otroligt långt och allt man såg var mera stad, man kan ju bara tänka sig hur stor den staden är!

Love,
Lindu

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0