3.26 PM

Igår började jag dagen med att gå upp tidigt och gå en långpromenad med hunden.
Sen var det bara att fixa sig och åka till Uppsala för att träffa Karro och Erica :)
Åkte hem från uppsala runt 3 och så hem och äta vila lite sen med Denise ut till
hennes medryttar hästar så fick jag rida en liten 3-åring :) vi red ut en liten sväng
men den orkade inte så mycket så denise (som red 4-åringen) fick galoppera lite på
stubben medans vi stog och tittade på.

idag har jag bara vart ute med hundan och städat lite här hemma! I morgon kommer
ju Emma hit så ska vi åka till Uppsala och festa lite :D mihi
idag gjorde jag en annan sort hallonshot den här gången med riktiga hallon och inte
geléhallon. Det ser ungefär ut som en sorbe-smothie hah men det blir säker bra
förhoppningsvis lite godare än den förra jag gjorde. Fast den förra var inte så äcklig
den bara smakade för mycket vodka ;)

Dessutom har jag blivit JÄTTE sugen på att köpa ridstövlar! fast än jag inte rider så
mycket så jag behöver ju igentligen inte några men det är ju så fint och skönt att
rida i! Men sånt får isf bli efter jag varit i England för jag vill ju inte slösa pengar innan
jag har varit där! eller ja jag har ju faktist inte råd med dom stövlarna jag vill ha :(
men men hittar säkert nått bra par som jag vill ha och har råd med nån dag :)

Mmm, vill ha..

Love,
Lindu


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0