12.35 PM

Igår var jag med Nina ut till stallet kände mig ganska frisk
förutom halsontet. Men idag känner jag att det kanske var
en dålig ide att åka ut till stallet! mår mycket sämre idag
Är helt orkes lös och hostar och ja vi behöver ju inte ta upp
alla symptomer.. Jag känner mig typ halvdöd vilket känns så
kul när vi snart ska till London!
Nej måste nog vila och ta alla såna där mediciner som kan
vara bra!
Jag försökte gå ut en sväng med Dollar med det gick itne så bra
kom inte så långt innan jag ville lägga mig ner och sova.. Så jag
och dollar får nog krypa under täcket igen och vila tills mamma
kommer hem och tycker synd om oss ;b
.
Days to go: 3
.
love,
Lindu

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0