12.27 AM

Jag hade tänkt att gå upp tidigt i morse så jag ställde mobilen på ringning innan jag skulle sova. På morgonen vaknade jag av mig själv och undrade varför mobilen inte hade ringt. Jag kollade på den och såg att den hade laddat ur och att klockan var 10.30 wtf ingen tidig uppgång där inte!

Hur som helst så gick jag upp då, åt frukost och gick en lång promenad med hunden, sedan ut till stallet med Nina. Red på ängen och N hjälpe mig och jag fick Jessie riktigt fin i slutet :) Sedan galopperade vi lite på hellång tygel så det blev lite busigt också ;P kan ju inte bara sitta och rida dressyr heller ;)
.
När jag kom hem kände jag i benen kan jag säga. shit vad dåliga muskler jag har! måste börja träna alltså!
hur som helst när jag kom hem så åkte jag och mamma förbi US pizza och köpte en sallad till mig, inte den godaste om jag ska vara ärlig men har iaf provat nu.
Love,
Lindu

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0