10.24 PM

Vid 5 tiden ringde Denise till mig och frågade om jag kunde hjälpa
henne med att slinga hennes hår och det gjorde jag :)
så när hon hade slutat vid 6-tiden så åkte vi till ica maxi och handlade
lite hårfärg och så köpte jag ett par nya lösögonfransar så man kan
vara lite fin i morgon. Vi åkte också förbi skoaffären vid godisgallerian
så köpte D ett par klackaskor :) Sen vidare hem till D där vi slingade
hennes hår och kollade på lite kläder tills i morgon.
Efter det var det bara att ringa mamma så man fick skjuts hem för
det är ju fan as mörkt ute nu! inte skoj!
Nu ska jag sätta mig och måla mina naglar så dom blir fin fina tills i
morgon :)

Love,
Lindu


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0