long time no see

Idag åkte jag till Västerås för att träffa Emma Backman :D
Vi har inte setts på ett halvår så det var riktigt skoj! Vi gick
runt lite över allt i stan och satt och myste i nån park och så :)
Emma hade med sig Blådricka och så köpte vi käck, vilket har
blivit något av en tradition varje gång vi ses.
Och ja höll på att glömma, Emma fick en flört med en
teleförsäljare från telenor också ;) haha
Men efter att ha spenderat dagen med Emma blir man faktiskt
lite massa gladare! :D<3
-
Imorgon blir det ju lite jobb på Jälla, vilket är behövligt eftersom
det är ju planerat att åka till Falsterbo i sommar! Behöver ju lite
cash då + att jag behöver spara en massa till London som jag
har bestämt att jag ska till på min födelsedag! :P
-
-
Love,

Lindu


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0