Finally

Äntligen! jag är klar med lantbruksdjur! nu har jag bara kvar den dära jobbiga matten!
Alltså jag har endast den jobbiga matten kvar! känns så skönt på ett sätt,
men matten känns inte så skönt att ha kvar men ska iaf kämpa och iaf försöka få klart
den helt! känns helt klart bra.
-
I morgon tar ju iaf Enköping och Uppsala studenten!
Grattis till alla er som gör det ;D
Det var faktiskt en av dom roligatse dagar jag haft.
Fast jag saknar väldigt tiden innan studenten också när alla var
på sånt där super humör och alla var super bra vänner <3
-
Bästa dag med bästa vänner <3

-
Love,
Lindu

Kommentarer
Postat av: Erica

Naw så söta ni var !!

2011-07-04 @ 19:09:15
URL: http://eriza.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0