too much snow

Igår kväll gick jag hem till S och där träffade man Denise också.
Och ja jag ska inte gå in mer på det ;P Jag sov iaf kvar där och sov
alldeles för länge! Jag gick hem innan varken denise eller Sara hade
gått upp. hem till hunden och så han skulle få gå ut och kissa.
När jag hade gått en bit ringde Denise och frågade om jag skulle
följa med dom ut till stallet så jag och Dollar följde med dom ut :)

När vi kom hem fixade jag mig lite sen åkte jag och mamma ner till
Polisen och fixade nytt leg till mig. får hoppas att det kommer innnan
helgen så man kanske kan gå ut och festa lite! ;)
Väl hemma igen gick jag och S ut på en lång power walk, sedan när
jag kom hem gjorde jag några sit ups och sen duschen.
Snart blir det sängen och i morgon blir det uppsala!

Love,

Lindu

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0