sleeping beauty

Igår tog vi en tripp till sthlm för att hämta/lämna lite saker hos Sarah
så fick jag övningsköra lite mellan grillby och bålsta, bra att sitta bekom
ratten efter typ ett halvår.. måste ju få mig det där jäkla körkortet snart!
Vi var iaf hos Sarah ett tag sen bestämde vi oss för att äta på pizza hut
Och det  var väl inte den bästa idén, fyfan vilken otrevlig personal dom
hade där! och sega och äcklig pizza! Pizza hut barkaby är någon jag
absolut inte rekomenderar!

Idag vaknade jag jättesent! typ vid 11! Sen åkte jag och mamma till
bibloteket och lånade lite böcker så jag kan bli klar med kretslopp snart.
Vi gick en promenad med dollar där nere också :)
Snart går jag nog över till S och umgås lite med henne och Denise :)

Love,

Lindu


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0