sunny day

Idag gick jag och Sara ut på en långpromenad med Dollar. Först gick vi hem till Denise och skulle hämta lite pengar, sen bestämde hon sig för att gå med oss en bit :) Vi gick en långrunda på typ 1,5h! Skönt nu när det är så fint väder, och så skönt att komma ut och röra på sig. Måste ju börja träna upp min super dåliga kondition! Och såklart mina dåliga muskler!

Efter promenade så åkte i alla fall jag och mamma till veterinären för vi trodde Dollar hade fått öroninflammation. Han hade någon form av svampinfektion och får nu får han kutan lösning i örat.

Nu är jag nyduschad och fräsh, och snart blir det säng, för i morgon blir det uppsala!

Love,

Lindu

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0