I'm on my way

Idag vaknade jag väl lite senare än planerat, men jag vaknade ju till awesome väder så jag åt frulle lite snabbt och sen ut och gå med hunden :). Så jag satte på mig jogging skorna och gick ut och power walkade med Dollar.. Han var så duktig så jag tänkte att jag kunde kanske jogga lite om han skötte sig, vilket han gjorde :) Det blev alltså en Power Walk/Jogging runda runt vattenparken. Helt otroligt skönt väder, det var ju runt 9 grader när jag gick ut :D! Nu är det bara att fortsätta att gå ut och gå och jogga lite så man får upp sin kondition igen!

Snart borde min telefon komma också! vill ha den nu!


Den borde komma nu! (fast en vit då;)


Love,

Lindu

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0