Head shoulders knees and toe

Nej nu måste jag börja med träning på riktigt! kommer ju inte komma
iform till sommaren om inte.. Mamma har ju fått för sig att hon ska göra
friterad banan med vanilj glass idag! Kommer ju bli faaaatsie om mamma
fortsätter mata mig med tjockis mat.
maaaah men jag var ju faktiskt ganska duktig idag och power walkade
med Dollar och så blev det ju lite jogging också + att jag och mamma
gick på en långpromenad när hon kom hem från jobbet :) Det kanske
behövs lite mer ansträngning för min del.. Men varför ska det vara så
himla jobbigt att träna bort skiten men så lätt att lägga på sig? ;p
Nej men kanske måste skaffa mig ett sånt dära gymkort någonstans
för det är ju så himla tråkigt att träna hemma.. Meen vad gör man inte
när man är fattig. Hemma träning får det bli iaf en stund till.

Love,

Lindu

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0