------

Nu när jag skulle skriva här i bloggen blev jag väldans trött ;P haha
Nej men vad har hänt idag då.. jag kommer knappt ihåg xD
Jag började med att åka till Uppsala  och på vägen så såg jag faktiskt
en räv! den var så söt..
Efter skolan åkte jag till stallet och skrittade Jessie, hon var lite seg och
känndes inte så pigg, men sen när vi vände hemåt så blev det nästan
galopp;P Det var ju ganska fint väder om det inte hade varit för
stooooooormen! blåste ju nästan av hästen ju.
Busschaufförer tycker jag inte om! om man ser att en häst blir rädd för
en bil, då borde man ju sakta ner när man kör bussen, eller?!
Nej inte om man är busschaufför med en jättebuss för då kör man på
snabbare än lagligt på den dära lilla vägen så hästen håller på att ramla
ner i diket! Javla idioter..
Men resten av ritten gick ju faktiskt bra. När jag var nästan tillbaka i
stallet såg jag en till räv! två på en dag! haha

Men nu ska jag snart gå och sova är så mega trött!

Love,

Lindu


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0