the day after party

Igår var vi bjudna hem till Denise på middag. Mycket trevligt!
Vi var där åt lite mat hade det riktigt trevligt och så blev det bestämt
att vi skulle ut på Joar. Premiär för mig i år! haha
Men där var det trevlans, mycket bättre den här gången än första och
senaste gången jag var där för ca ett år sen. Det var riktigt kul att
träffa massa enköpingsbor som man vanligtvis inte träffar när man
går ut i uppsala och sånt. Sedan så var ju den dära Big Brother-Gurkan
där också som alla ville bli fotade med ;P Jag som inte kollat på BB
tyckte inte att det var så himla viktigt att bli fotad med den lilla tjockisen ;)
Men när han såg att alla blev fotade utom mig som tog alla kort så säger
han: "men du då.? ska inte du vara med på kort.. bla bla!" så jag lcykades
bli med på kort iaf. Jag måste säga inte så jävla snygg bild men jag ser
iag lång ut på bilden ;P hahaha
Jag och Sara bestämde sen att gå hela vägen hem, dels för att inte bea
skulle behöva cykla hela vägen själv, och så var det ganska skönt att gå.
Elin och Denise

Suddig Ylva, Sara och jag

Denise, Gurkan och Sara

Jag vet att det är ganska dåliga bilder men så blir det på krogen med
mobilen.
.
Love,
Lindu

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0