Sunday, June 12

I morse fick jag ett sms av S där hon frågade om jag kunde hjälpa henne med hästarna.
Ja visst sa jag såklart ;) och så åkte vi till Manzana och Zaranthina :) vi flyttade dom från
en till en anna hage och gav dom lite mat och sånt.
Sen kom jag hem och så städade jag lite en stund och nu sitter jag här!
Inte så mycket som hänt i dag då men.... haha har bestämt mig att läsa klart
HP half-blood prince nu snart, har bara 106 av 607 sidor. Alltså detta är den första boken
jag valt själv att läsa som inte har något med skolan att göra (och jag är inte en sån person
som brukar läsa!) och då väljer jag en bok på 600 sidor! och dessutom är den på engelska..
haha känner mig lite jobbig men jag vill förbättra min engelska och vad bättre än att läsa
massa på engelska? :P
Love,
Lindu

Kommentarer
Postat av: sarakarlsson

tack tack bästa vännen <3

2011-06-12 @ 22:28:21
URL: http://sarakarlsson91.blogspot.com
Postat av: sarakarlsson

tack tack bästa vännen <3

2011-06-12 @ 22:28:44
URL: http://sarakarlsson91.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0