going north

idag ska vi åka uppåt landet. Upp till Dal :)
Så egentiligen borde jag börja packa men hittade hit ist.
Men iaf så idag är det ju världens dåligaste väder, och
eftersom vi ska sitta i en bil i x antal timmar så måste man
ju gå en/flera jätte lånigisar med hunden. Men det är ju sån
som går jättebra när man har en hund som hatar när det
regnar! så jag bajs hunden kommer väl vara helt galen
imorgon eftersom han inte får nån långpromenad idag..
I tisdags var jag ned Denise till ridskolan för hon skulle rida.
Jag fotade såklart lite! fast det blev nog inte så hättefina bilder
eftersom jag är inte van vid nikon och det var en sån som
Denise hade med sig men men jag hade med min kamera också
men mitt objetiv suger så det blev väligt mörka bilder med min
kamera!
Denise och Camilia
(försökte få bilden lite ljusare men det blev som det blev) :)

Love,
Lindu

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0