A little bit of this and that

Har blivit lite dåligt med uppdatering nu den här veckan eftersom
jag har jobbat och blivit super trött.
Men iaf den här veckan har det ju varit super väder, förutom idag då.
Så jag har nog blivit lite brun iaf, eftersomjag jobbar utomhus :)
Den här veckan har jag dessutom fått jobbat med två nya killar som
är lite yngre så you maybe not expect so much from them. Men snälla
dom här är ju ASjobbiga.. Vi skulle rensa en plätt från ogräs och
medans jag gör 5x5m själv gjorde dom två tillsammans 1x1 !
Och massa mer!
-
Men en lite roligare sak är att jag ÄNTLIGEN har läst klart HP! 607 pages!
Så nu har jag börjat på nästa och sista HP boken! :D och på engelska
såklart!
-
Senare idag ska jag mamma och S åka till Västerås och shoppa lite,
mamie ska hanlda skor och jag och S ska nog handla lite till Falsterbo
resan som förövrigt händer om mindre än en vecka! :D längtar så!
och i morgon följer jag med N på tävlig :D tar nog lite kort som kommer
upp här på bloggen! :)
Jag har märkt att när jag skriver på datan så skriver jag ibland som på
min mobil.. för jag har ju QWERTY-"smsgrej" på mobilen men ÅÄÖ är inte
med på den men om man ska skriva tex. smör så skriver man smor och
så ändrar telefonen själv O till Ö. och jag har nästan börjat skriva så på
datan också XD haha det är väldigt ofta jag ser att jag bytt ut Ä mot A.
Haha jag är så bra! ;P
N  och Jessie tävlar imorgon :)


Love,
Lindu

Kommentarer
Postat av: sarakarlsson

S och N :p har märkt att du alltid bara skriver S när dumenar mig:P vrf?;)

2011-07-05 @ 10:33:02
URL: http://sarakarlsson91.blogspot.com
Postat av: Lindu

Det går mycket snabbare :)

2011-07-05 @ 12:12:43
URL: http://misslindaedstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0