whatever you say

I söndags kom Sara Karlsson och SabinaW hit. Vi hade trevlans
med mat och film:) Dom sov kvar och åkte hem runt 11 igår
morse..
vad som hände sen kommer jag inte ihåg, men jag gick iaf till
mormor runt 3 och så blev jag och Jens bjudna på pizza och
massa annat gott (lite för mycket nästan).
Kom hem ganska sent där ifrån. Och fick inte sova så mycket i
natt heller... Dollar är inte så trött av sig när mamma och
andreas inte är hemma.. jobbig och ska gnälla och allt!

Och såklart så vaknar jag med VÄRLDENS halsont, kunde knappt
prata i morse och så fort jag sväljer gör det trippelt så ont :(
USCH! gillar inte detta...
Men det har ju blivit lite bättre nu mot kvällen med hjälp av massor
av tea,(men långt ifrån bra) så jag hoppas det blir ännu bättre tills
i morgon också.

Snart ska jag gå och möta mamma och andreas vid tågstationen
Hoppas dom handlat nått gått till mig i taxfreen :D



Love,

Lindu

Kommentarer
Postat av: Sarah

probebly too much candy

2011-02-08 @ 20:59:21
URL: http://www.nattstad.se/riktigtsarah
Postat av: Lindu

No but she wanted to go and buy some for us but i said no

2011-02-08 @ 21:33:47
URL: http://misslindaedstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0