Wednesday

Den här veckan blir det att ta hand om Jessie medans Nina är i Finland. Skulle ju börjat rida i måndags men fick ju inte in bajshästen från hagen (för att en viss person(Nina) tog av grimman på den så "snälla" Jessie. Men iaf så trodde jag ju att hon skulle vara snällare igår för hon brukar inte hålla på och dumma sig flera dagar i rad. men shi fick jag tog mer än en timme att få in henne och om jag inte hade fått hjälp av barbro hade jag nog inte fått inne henne!

Idag blir det vila för henne eftersom Mamma och Andreas åkte till Irland i morse och sarah kommer hem vid typ 19 ikväll så har jag ingen skjuts. Men i morgon så kommer jag nog förmodligen få skjuts av bästa S :D så då hoppas vi att hästfan är snäll och vill komma in, hon har ju iaf grimma på sig nu!
-
Började ju jobba den här veckan också. så har nu jobbat 3 dagar och jag är redan helt less! det är så tråkigt! har också blivit lovad jobb i två veckor, men vi gjorde nästa klart allt idag som ska göras på två veckor! jag hoppas verkligen att dom kommer på nått nytt som vi kan göra för jag vill ha pengarna! Men det sköna med det här kassa jobbet är att man får göra som man vill med timmar och om man vill vara ledig en dag så är det bara att vara det ;b men det är ju ganska dåligt betalt så jag vill ju jobba så många timmar som möjligt.
Love,
Lindu

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0