Västerås

Idag har jag varit i Västerås och handlat lite sånt som
mamma tyckte att jag behövde ha innan vi åker till London.
Och ja det blev typ bara ett par skor, leggings och strumpor
inte så mycket men ganska nödvändigt ;)
Blev faktiskt en ny mascara och det var väldigt nödvändigt
för min nuvarande är nästan helt slut! :)
.
På tisdag ska jag träffa Erica och Karro i uppsala och så
ska vi prata om lite Englands jobb :) Känner mig jätte
taggad på att åka utomland och jobba nu! :D
.
En annan sak jag känner mig riktigt taggad på är utgång
på fredag med de bästa tjejerna :) då blir det lite firande
av bla mig ;D och Maro! :)
här blev det två flugor i en smäll! ;) En partybild för tagg till fredag
och på tisdag träffar jag ju Erica och Karro! :)
-
Love,
Lindu

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0