11.04 PM

Hallå!
Nu när jag börjar skriva detta inlägg är klockan 23.04! (11.04 PM as my phone shows(yes I have my phone in english;) haha
Haha! Yes jag är väldigt trött men jag håller på att städa mitt rum så här på kvällskvisten! eller ja det är ju fan snart natt! men men fint måste ju mitt rum bli någon gång och jag fick nu ett sånt här fint ryck att städa 11pm ;D Men annars har jag inte gjort så mycket idag.. Har gått två långpromernader en med Dollar och en med Dollar och Sara! :) det gillas och behövs! eller ja det skulle behövas springas två långa rundor om dagen för jag har så jättedålig kondition! jag måste nog ha den dåligaste konditionen i hela Enköping! For real!
-
Just ja! för er som inte har kollar på min otroligt fina bdb så har jag ju återlivat min trogna gamla IBM Thinkpad! :) As seg att starta men sen funkar det asbra! visst att den är ful och gammal men den funkar ju fortfarnade och den har ju hållt så himla bra! inte som dagens datorer som ¨går sönder för allt och ingenting!
-
allalalalala är fett trött men tror jag ska ta och sluta städa nu och ta och kolla på ett avsnitt av Doctor Who (som jag nu har börjat om på eftersom dom är så sega med the new season, so I say hello old episodes :D helt värt att se om serien ;D haha jag är så jäkla övertrött så jag skriver massa sepe saker xD och så gör jag väldigt mycke smilisar ser jag nu! haha skärpning! nej dax att sova kanske? fast först Doctor who!
"what do you mean its the doctor? Doctor who?"
Haha!

-
Nu är klockan 11.28 pm 25 min att skriva ett inlägg! så går det när man är trött XD
-
Love,
en trött Lindu

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0