the blue box

Jag måste bara säga förlåt för den dåliga uppdateringen!
Men sedan jag fick min smartphone så är jag nästan aldrig
inne på en dator längre.. Och jag är riktigt oteknisk så jag
fattar inte riktigt hur man bloggar från mobilen :(
Förra veckan och denna vecka har jag iaf jobbat igen.
No fun! aaaaarggh jag är så less på det där jävla jobbet och
dom jag jobbar med! som tur är det ju sista dagen i morgon! :)
Jag vet inte om det bara är jag eller dom faktiskt är jäkligt slarviga?
Dom här två veckorna som vi jobbat nu så har jag varit lite av
den ansvariga (vad jag fattat det som) typ haft nyckeln och så.
Och då så har väl jag varit lite "platschef" eller nått.
Men iaf när jag pratar om att mina medarbetare är slarviga så
tycker inte jag att man ska behöva säga till att någon ska vara mer
noga på samma ställe flera gånger? Blir så arg när man inte snyggar
till efter sig.. och när man inte gör det när man blivit tillsagt 3 gånger!
Dom tycker nog att jag är jätte bitchig men det tycker inte jag.. Vi får
ju faktiskt betalt för att göra snyggt inte stöka ner! Aaarghh blir ju arg
bara jag tänker på det! haha.. Nej men skönt i morgon är sista dagen
och i morgon kväll ska jag åka med Nina på meeting i hedemora, tror
jag det var ;)
Who wouldn't wanna have a Tardis cookie jar?
I know I would! ;D

Love,
Lindu

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0