whats the day?

Igår var det  väl sånt där härligt vårväder?
Känner mig lätt förvirrad över dagarna just nu, men det känns som tisdag idag!
Igår gick jag och mamma på en liten promenad med hunden till vattenparken
och solade oss lite på en bänk :) och på vägen dit köpte vi också årets första
glass! mums!

Och så var det dag! vaknade jättetidigt (typ halv8), åt en lång frukost och sen
gick jag en lång promenad med mormor. Vi gick ner till hamnen så han skulle
få springa av sig men när vi kom ner dit så kom ju såklart några leonberger (?)
innan och det är en ras Dollar verkligen inte går ihop med. Så jag och mormor
gick typ hela bresse allen (ca 1km) fram och tillbaka sen var det tomt i
hundgården när vi kom tillbaka så då fick han springa lite :)
Sen blev det lite lunch hos mormor :)
sedan har det inte hänt så mycket här.. ska väl plugga lite kanske, skulle ju
vara bra om jag orkar..
Jo juste, jag fick sms från Madde idag att jag ska få jobba två dagar på
påskhelgen! jag blev glad, pengarna är behövda ;)

får se om jag orkar mig ut och springer sen också..?

Love,

Lindu
 

Kommentarer
Postat av: Sabina Wahlgren

Oh, vilka dagar ska du jobba? ja ska oxå jobba :) 25,26 i ox :P

2011-04-12 @ 22:40:53
URL: http://sabiinaw.blogg.se/
Postat av: Lindu

Jag ska jobba 22-23 i ox också :) synd att vi inte får jobba tillsammans :/

2011-04-13 @ 18:13:04
URL: http://misslindaedstrom.blogg.se/
Postat av: Sabina Wahlgren

oki, ja :/

2011-04-13 @ 21:36:26
URL: http://sabiinaw.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0