these are not the droids you're looking for

Har vart lite dålig på det här med blogg igen..
Vad har hänt då på senaste? jag har jobbat lite på Jälla
och pluggat lite.. Oj vad roligt!

Fast något lite äckligt hände sist jag jobbade, eller ja det
såg jäkligt äckligt ut. Jag och Sara var ute och mockade
hagar så kom lille Pelle fram och ville ha uppmärksamhet
som vanligt. Men när vi skulle gå tyckte jag att jag såg nått
konstigt på hans panna, och ja det var det också.
Han hade hål i pannan, och då menar jag verkligen hål!
Skallbenet var krossat så han hade ett hål i huvudet.
Snabbt ringde vi Vera och så kom hon och Liza och kollade
på han så åkte dom till Vet. med han.
Han klarade som tur var sig, fick sy ihop hålet och nu får
han vara inlåst på kontoret tills det läkt.
Ja det där med att en katt har 9 liv är väl kanske ganska sant
iaf i Pelles fall.

Nu ska jag jobba hela helgen igen :) massa pengar till mig :)
Fast det är ju lite tråkigt att det är valborg men jag pratade
med Lollo och då blev det sagt att vi ska grilla lite :)
Och om det finns någon brasa i närheten går vi nog och tittar

Nu lite bilder från förra jobbhelgen :)

Mys med hästarna

Ragge

Snyggaste outfiten när en stalldel är isolerad pga sjukdom


Love,

Lindu

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0