It's making me mad

Jag är väldigt arg på mig själv just nu! hatar att jag vill en massa vågar inte!
Jag vill ju åka utomlands och jobba med hästar men inte själv! hatar att jag inte
vågar åka själv. Jag vill ju så himla gärna åka men har ingen att åka med :(
antingen får jag ta ett fucking jobb i sverige och aldrig se världen eller så får jag
ta mig i min fega krage och åka själv! meeeeeeeen hatar allt just nu!

Fan vad jag vill men!!! blir förbannad på mig själv.. och jag blir lite irriterad att folk
säger till mig att dom vill åka och får upp mina förväntingar och när jag hittat ett
ställe som verkar jätte roligt och bra då ville man helt plötsligt inte åka..
Man kan ju bestämma sig innan man börjar planera saker? eller?
förlåt detta blev ett litet argt inlägg men jag är bara så arg på mig själv just
nu så ja ni får stå ut alla ni 3 som läser ..

There is so much I want to do, but so little that gets done.

Kanske borde ta tag i lite saker och få någonting gjort.. kan inte bara
sitta här och sura..



Love,

Lindu


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0