here and there

Idag gick jag upp 4.35, klädde på mig, gjorde i ordning en frukost macka
och sen gick jag till bilen där jag träffa Sara och så åkte vi till Jälla och
jobbade :) Idag var det kort dag så vi jobbade från 6.00 till 10.00 och
på den tiden han vi mocka, packa påsar, mocka alla hagar, sitta och vila
en stund och sedan tvättat hälften av alla fönster på stallet och lunch fodrat
alla hästarna :) bra jobbat tycker jag!

Nu när jag kom hem så gick jag en prummis med D och lagat lunch till mig
själv:) nu väntar jag på att mamma ska komma hem så jag kan åka ut till
nästa stall och rida lite polle.
När jag är klar där åker jag hem och äter och sen vidare till Jälla igen. Ska
fölvaka och jobba i morgon :) Hoppas dom klämmer ut sina små bebisar
snart!

Love,

Lindu

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0