Friday

Idag är det fredag!

Började dagen med att en Telia snubbe kom hit och fixade lite med vårat bredband
typ sådär vid 9-tiden, tur att jag gick upp tidigt då! När han var klar så gick jag en
promis med hunden sen så åkte jag till stallet med Nina.
Eftersom det regnade och Pyret hade tappat en sko så blev det ridning i ridhuset.
Vilket var kanske lite jobbigt men nödvändigt.. Varken Jessie eller Pyret hade gått
på två dagar, så dom var ganska pigga. Jessie var så där lagom odräglig.
Red massa lösgörande så hästen kanske kunde gå någolunda iaf och hon blev riktigt
fin i slutet och riktigt fin när jag travade av henne :)

Väl hemma var jag helt slut så det blev inte så mycket mer av dagen.
Lagade lite mat till familjen, Tacos så inte så svårt, hackade lite grönsaker :)
Snart blir det sängen är ju fortfarande lagom trött sen Nina körde med mig ;P



Love,

Lindu

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0