Mitt nya liv

Som nästan varje måndag morgon så åkte jag till jälla
där träffade man som vanligt Sara Erica och Karro
Blev lite jobb men inte riktigt så mycket som kanske hade behövts
vi är ju ganska bra på att prata...

När jag kom hem försökte jag få både Sara och Denise att gå ut och springa med mig
men det blev inget av det.. så jag tog med mig hunden och sprang!
Dollar var då inte lika bra som springpartner som Sara
han försöker bara springa snabbare än mig..
men jag kände mig iaf väldigt duktig!
Jaghar ju bestämt mig nu för att starta mitt nya liv, så detta blir det mer av!

Sedan när man kom hem så stog det en skål med fruktsallad på bordet
muumans!


min nya träningspartner


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0