Sjuk?

Vaknade tidigt i morse, gick en långis med hunden
med mina nya reebok easy tone :D
men faen vad kallt det var om öronen då, brr..
Snart blir det fram med mössan!
Efter promenaden blev det kalas hos min syssling Julia som fyllde 1 år
Grattis på henne

Men dagen har inte bara varit bra, har en sån jefla huvudvärk!
Jag tror jag håller på att bli sjuk, eller ja..
Jag har varit små sjuk i mer än en vecka nu,
ena dagen är men jättetäpt i näsan andra dan tjock i halsen
och sen huvudvärken.. och så växlar det i mellan dom från dag till dag!
Huvudvärken har endå varit värst idag! 
Gah...
Vill heller vara riktigt sjuk två dagar och sen frisk
än att gå och vara irriterande småsjuk i 2 veckor eller mer!
inte skoj!

Ikväll blir det lugnt iaf sova tidigt
 så får vi se om det blir nå Jälla i morgon.



Jessie gullsi <3


Kommentarer
Postat av: Sabina

Sv: tack så mkt :D <33

2010-09-13 @ 18:03:28
URL: http://sabiinaw.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0