Not much...

Idag har det inte hänt mycket
blev hemma från skolan idag
så jag var mestadels en soffpotatis i dag!
Sedan fick man lite sms från Sura K
och så blev det lite prat hemma hos henne
och sedan en lång promenad men den drygaste hunden i världen, Dollar!
kort sagt, han gjorde inte min huvudvärk bättre! :(

Nu är jag helt slut och det blir sängen snart!
och så hoppas jag på att sova bort denna jobbiga huvudvärk!


Vill ha mer stall-tid!
                                                                                               Puss


Kommentarer
Postat av: Sabina

Sv: Finaste fina underbara du <3

För mig är du perfekt så du behöver inte slimma dig nånstans! <3

Och klart du får lösen ;)

2010-09-30 @ 20:35:47
URL: http://sabiinaw.blogg.se/
Postat av: Sabina

Sv <3



Jag hade ju tydligen lovat Grk att vara funkis på deras tävling då så kan inte komma :(

2010-10-01 @ 12:41:42
URL: http://sabiinaw.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0