Jobba på nu

Idag åkte jag till Jälla tidigt, träffade Sabina där. Vi var duktiga och jobbade massa
Jag blev klar med Religionen så nu kan jag bocka av den!
Skönt, ett mindre ämne att bry mig om.
Sabina den jäveln som fick tbx sitt svenska arbete och som var ASBRA enligt olle!
har aldrig hört han prata så bra om ett arbete förut.
Känner mig lite pressad nu, men det går nog inte att slå henne inte! haha
eh, det är bara att jobba på... ;/

Nu tänker jag gå ut och springa!
Jag måste ju börja nångång om jag ska bli lite mer slim
lär ju dock ta ett tag men speciellt när jag sitter här med en choklad i handen
hahah nej fan nu jävlar kör vi!

bye bye Suuckers <3


Kommentarer
Postat av: Sabina

:D:D haha

Du är så duktig som är klar med religionen ju! Guldbarn<3

Jag vet att du kan fixa svenskan minst lika bra som jag! :)

2010-09-10 @ 14:37:55
URL: http://sabiinaw.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0