inhandling :)

Idag åkte jag och mamie till västerås för att handla
vilket var nödvändigt för min del..
handlade dock inte så mycket som jag kanske skulle behöva
Men ja jag är väldigt nöjd iaf :D
fick 2 par jeans leggins och ett par jeans för 400kr
Ganska värt!
Sedan blev det ju lite annat bra ocskå

Nu sitter jag här i soffan och håller på somna!
så sjuuuuukt trött!
och i morgon blir det kalas för mig och mamie <3
Sen är det ju kalas för Sara Karlsson också!
hon fyller ju faktiskt 19 år i morgon så GRATTIS på henne :D




                                                                                    Puss på er :)


Kommentarer
Postat av: sarakarlsson

tack bästa<3

2010-09-26 @ 13:23:58
URL: http://sarakarlsson91.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0