går det redan utför?

I morse vaknade jag av att arbetsförmedlingen ringde min mobil
jag svarar förrvirrat "Hallå" som man brukar när man är nyvaken
och han svarar tbx "det är blabla från arbetsförmedligen"
och jag svarar "eeehm jaha"  och bla bla bla
så nu är jag av-någontingiserad fattade inte så mycket var ju ganska så trött

Mitt nya liv håller på att gå utför redan andra dagen :(
idag blev det ingen springtur..
skyller på att ingen vill springa med mig och det är inge kul att springa själv
och springa med Dollar är typ som att springa själv..
Dessutom så hade mamma köpt ballerinakakor och skumcocosbollar
som jag kanske åt några stycken av....
alltså vafaen kommer ju aldrig bli slim om det fortsätter!
ska väl göra lite hemmaträning typ sit ups och kanske 1 armhävning
alltså mina arm muskler är inte bra!
Jag borde börja gå på gym i stället, måste ju träna upp den dära ryggen också!
eller ja varenda liten muskel! och slimma till lite!! eller mycket



Sara du måste springa med mig!!!

                                                                                 Pusspuss alla söta


Kommentarer
Postat av: Lillsara

simma! är asbra, jag saknar min simhall :(

2010-09-22 @ 08:41:23
Postat av: Linda

Måste slimma till lite mer först så man vågar visa sig i bekini XD

2010-09-22 @ 17:35:44
URL: http://misslindaedstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0