älg jakt

måste då säga dåliga mig som inte har uppdaterat på två dagar!
haha
Nej men i morse åkte man till jälla och pluggade lite med Karro Erica och Sabbie
blev inte så mycket gjort, jag är typ fortfarande lite sjuk
så mitt huvud var jiu inte det bästa idag!

meen efter plugget så drog man ut till stallet med Nina!
när vi stod och gjorde iordnig hästarna så såg vi en liten älg så utanför stallet
och åt massa äpplen från träden..
och jag bah WAAAOOW ;D hahahah
ja men den blev rädd när vi gick ut till den för att ta kort så då sprang den iväg
stupid älg ;P

ja men sen red vi ut, i vad som blev mörkret.
Tur att man kom i håg och satte på benreflexen!
så klart var Jessie helt piggelin, men så var Pyret med

När vi var påväg hem och var nästan framme så såg jag en,
ja en till älg! som sprang över vägen typ 5 meter framför oss
så stod den på ängen brevid och bara tittade på oss
vi gjorde lite ljud och så så den skulle bli rädd och springa i från,
men den stod bara mer och tittade
När vi hade gått förbi älgen tittade jag åt andra håller och vad ser jag där?
Jo, två älgar till! fast dom var längre bort men endå!
fyra älgar på samma dag?!
de är mycket för stats barn som mig XD hahah

Men tur så ligger man här skönt omstoppad i sin sköna säg nu!
Med sin väl presterande IBM thinkpad på magen ;D
ibland har man det bra, eller?



Älg? nej bara finaste Jessie <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0