Vet. besök

I morse bar det av till veterinären med Dollar
Där gick det bra, vi ultraljudade hans knöl på halsen
Det visade sig vara en var böld av var
han har förmodligen fått in en sticka där
sen han fick en pinne i munnen.
Så imogon ska han tillbaka så ska dom öppna upp den.
ganska onajs..

Sedan var det ju ut till stallet med Nina :)
Red Jessie på hackamore igen, i ridhuset (för andra gången)
men det gick lite bättre den här gången
fick ju lite hjälp av Nina också så det var bra :)

Hemma igen så pluggade jag lite ekologi
kollade lite tv och snart blir der sängen


Dollars fina böld som ska bort i morgon!

                                                                                                 Puss!


Kommentarer
Postat av: Annéa

Men fyfan va nasty! Stackars Dollar :C Drömde att jag hade en böld på hälen igår natt. Så jag kan verkligen sympatisera med honom ;)

2010-10-20 @ 22:32:45
Postat av: Lindu

haha ja, den är ju inte så liten heller, tur att dom ska öppna den i morgon!

2010-10-20 @ 22:52:01
URL: http://misslindaedstrom.blogg.se/
Postat av: Annéa

Jag är väldigt glad att allmänheten slipper bevittna den händelsen (y)

2010-10-20 @ 23:36:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0