Hemma med Hunden

Idag vaknade hyffsat i tid idag
gick ut med hunden det första jag gjord
sen lagade frukost till hunden
hundrackarn ska ju äta ris och fisk nu när han är sjuk,
han spyr ju bara när han äter hundmat!
efter det frukost till mig själv :)

och ja vad hände sen,
pluggade en massa,
blev klar med ett kapitel i matten

Sedan följde jag med Sara till stallet
hon plåstrade om Manzana lite
Och nu är jag hemma igen och tittar på tv

Imorgon blir det Veterinären med Dollar
ska kolla upp hans läskiga knöl på halsen


Hunden som nästan alltid är sjuk! :/

                                                                                                             Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0