rubik?

I morse när jag gick ut med hunden
så kände jag doften av lagård
ni får kalla mig knäpp men på något sätt gillade jag det
kan det ha något med jälla att göra? ;D
hahaha
Ja men när jag gick ut med Dollar så gick vi en långis
stannade en stund i vattenparken och tränade lite lydnad
duktiga hunden, han kan när han vill
och när det finns godis ;)

men sedan var har hänt..
har setat hela kvällen med att försöka
 få in filmer från när vi tävlat jällahäst :)
gick lite iaf, fick inte in någon film på mig men
Denise, Sara och Karro fick vara med på film iaf
Nu ska vi se om jag kan lägga upp en film här

okej nej jag vet inte hur man gör!


                                                                                          Puss!



Kommentarer
Postat av: Sarah

länka från youtube?

2010-10-14 @ 07:55:13
URL: http://www.nattstad.se/riktigtsarah
Postat av: Lindu

Men jag har dom ju på datan, inte på youtube!

2010-10-14 @ 16:35:12
URL: http://misslindaedstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0