Stallet/skola/stallet/hem

Åkte med Sara till stallet i morse
Lille Zaranthina skulle fixas med hovarna
Sedan tog vi bilen vidare till skolan
Där träffade vi Sabina och var lite duktiga
Jag räknade faktiskt 2 sidor idag! :) haha
Var ju tjocka idag och åkte in till donken och åt lunch
maaaaaahaha tjockisar!

Sen träffade vi ju BENGIIS :D <3<3<3<3<3
Har ju inte träffat sötnosen sen i sommras!!
Finsata hest! <3

Efter skolan åkte jag och Sara till nästa stall och till Manzana
Sara mockade, fixade mat och vatten och allt sånt
medans jag borstade och lindade och sånt på Manzana
sen red sara en stund och jag kollade på :)
Sara hade insläpp så vi tog in alla hestarna
efter det åkte vi hem :)


Finns det något sötare än ett pälsfår
som heter Timothy boy?
<3


Lille Manzana med rosa lindor! :D

                                                                                                                            Puss!


Kommentarer
Postat av: Sabina

Sv: Jo skulle vilja det men mamma jobbar och han orkar nog inte gå i 3 dagar iaf xD Roligt att du ska ha henne! :D

2010-10-27 @ 21:18:21
URL: http://sabiinaw.blogg.se/
Postat av: sarakarlsson

finaste Manzana <3

2010-10-29 @ 19:55:13
URL: http://sarakarlsson91.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0