Massa Stall idag :D

I morse åkte vi bil till skolan
Pluggade lite matte och fixade box tills på tisdag!
Sedan åkte vi till Jessie och så red jag
Går bara bättre och bättre med hackamoret :)
längtar tills på onsdag!!

När vi var klara hos Jessie åkte vi vidare till Manzana
Jag borstade och fixade medans Sara mockade
Och så gick vi en promenad med Manzana :)

När vi kom hem bestämde jag och mamma kl. 19.57
att vi skulle hyra film på handlarn som stänger 20.00
Vi sprand dit och han hyra en film, Youth in revolt
hoppas den är bra ;P
Vi skulle på samma gång lämna saras mobil som jag råkade ta med mig hem
så då stog vi i trappen hemma hos sara i 40min och pratade


Finaste Jessie, längtar till onsdag! :D

                                                                                                               Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0