!!

Idag har jag fått massa gjort
iaf vad det känns som!
jag vaknade, gjorde rent dollars sår, vilket tar ap långtid
sedan städade jag massor, åt lunch
sen gick vi på lång promenad till Maxi och handlade
kom hem, tvättade dollars sår igen
sen städade jag en massa igen!
och nu sitter jag här och väntar på att klockan ska bli 17.00
för då börjar Världskuppen i Hästhoppning på tvn :D

Efter det ska jag jobba lite matte så jag kan göra prov imorgon!

Nu ligger stackars dollar och sover brevid mig,
han får vila en stund från sin krage och så somnar han på engång
sötnosen!
och i morgon blir der in till veterinären igen med honom
då ska dom ge han lugnande så dom kan göra rent såret ordentligt
och kanske ta bort drenaget..


Inte lätt att vara dollar inte!

                                                                                                      Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0