drives me crazy

Det är inte alla dagar men ligger i soffan och håller på att dö!
eller ja,  bland känns det så..
min huvudvärk sovdes inte bort iaf! annars har den blivit mycket värre!
och jag mår skit illa också, en så dryg känsla!
jag vet inte om jag är hungrig eller om jag kommer må mer illa om jag äter
inte nog med det,
jag klarar inte av att ha mitt hår utsläppt för det kommer i ansiktet
och gör en förbannad, men vet nu vad?
när jag har det uppsatt får jag mer ont i huvudet och hårbotten
och inte nog med det!
Just nu sitter hunden och gnäller för att andreas har gått ut!
han vägrar ju att vara tyst och jag får mer ont i huvudet!

kul förmiddag har har haft i dag!
nu kan det ju bara gå åt det bättre hållet, eller?


Jag vill vara frisk och rida!


Kommentarer
Postat av: sarakarlsson

linda då <3 krya! vad ere för häst på bilden??

2010-10-01 @ 17:56:00
URL: http://sarakarlsson91.blogspot.com
Postat av: Lindu

en från danmark :)

2010-10-01 @ 19:30:20
URL: http://misslindaedstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0