10/10/10!

Ja, idag då är det faktiskt den 10 i månad 10 år 2010
alltså 10/10/10
och om jag fuskar lite så skrev jag det här inlägget
för ungefär 7,5 timmar sen, för då hade det varit
10/10/10 kl 10.10

Mohahah Sabina, var du vaken då? ;)
haha det var inte jag xD

Nej men annars då?!
Jag vaknade vid 11 idag.. sömntuta på mig
Sen kl. 12 var det ju VM finalen i hoppning! Och det kunde man INTE missa!
De borde visa mer hästtävlingar på TV, det är ju faktiskt en väldigt stor sport!
:)

Men efter det ble det ut och köra lite bil så man kan få ett körkort snart!
Det gick helt okej, körde småväg till grillby, lite i grillby
och sedan 55an hem, hela vägen hem!
pluggat massa matte har jag också gjort
Det går bra några tal sen funkar det inte alls och så får jag damp
sen kollar jag vad jag har gjort fel typ 3 gånger och sen,
4e gången så ser jag att det är världens minsta lilla slarvfel!
Hatar matte ibland alltså!
Men nu laddar vi om, tar en paus och kanske kollar lite tv ;)


Omagh de Foxglen
En häst jag red mycket i Danmark
:)

                                                                                       Puss!


Kommentarer
Postat av: Sabina

klart jag var vaken! ;D hahaha

2010-10-10 @ 21:42:56
URL: http://sabiinaw.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0