trötter..

Just nu är jag himla trött!
kl är snart 5 och jag vill gå och sova!
men jag har inte hunnit till stallet än....

Men ja, igår var jag i stallet, hos Jessie såklart :)
Det var så himlans skönt! Hästen hade inte rullat sig!
På den dagen det var som lerigast i hagen!!
När jag hade lite stressigt också!!
Så bra!
Vi red iaf ut, eftersom det var så regnigt
 så var det mjuka och fina grusvägar att rida på.
så då kan man ju inte rida i ridhuset inte! ;)
Jessie var ju stark som vanligt med hackamore
men vi klarade oss hem utan konstigheter

Efter stallet kom ju Sabina, SaraJ, SaraK och Annea.
Vi gick till donken och åt och sen vidare till godisgallerian
hem till mig och kollade på beck.. (jag blev utröstad!)

Idag har jag varit så himla trött, känner mig nästan sjuk
Så vi har inte gjort så mycket idag, jag och mamma har spelat lite tvspel
Sen åkte vi till veterinären med Dollar, han fick ta stygnen idag :)
så nu behöver han bara ha tratten i 1-2 dagar till! :)
lille sötisen :)

Nu ska vi snart äta och sen ska jag till stallet förhoppningsvis :)

Ridit Jessiegull hela helgen :)
längtar tills i morgon då åker vi
till Jälla :D

                                                                                                    Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0