Jobb

Igår jobbade jag i stallet på Jälla
roligt att vara tillbaka i stallet igen! :D
Det får mig att längta tillbaka till stalltjänsterna faktiskt!
Fick rida och ta hand om finaste Bengan!! <3
finingen tyckte att det var jättakul att ridas ut

Det var riktigt skoj, ska dit och jobba i morgon också men då bara halvdag
men fan måste gå upp astidigt för att komma i tid när man åker buss!
men man får ju massa pengar så det är det värt!

Idag har jag varit med Sara ut till Z och fotat massa
när vi var klara där åkte vi vidare till Manzana oc fixade där
blev lite foto där också ;P

Nu ska jag fan gå och sova!


Härligt att få rida finaste Timothy boy igen <3

                                                                                                           Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0