Jobb

Har jobbat i jällastallet idag med :)
Sabina var sjuk idag så jag var själv i stallet
Fick hjälp med mockningen så jag behövde bara mocka halva stallet
Cellsius red i morse också men dom lämnade typ 4 hästar inne
och dom fick jag ta hand om efter dom hade gått..
Jag han inte packa alla påsarna men jobbade endå en timme över

Satt i skolan en stund efter sen åkte vi hem
och jag sov så hårt på bussen!
tur att sara var med och petade på mig när vi var i enköping

Nu har jag varit hemma en stund och har absolut inte gjort ett skit!
så skönt när man är så himla trött
Kanske tar med mig Sara ut  på en promenad med hunden
sen går jag nog och sover ;D


Jobbat i stallet :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0