Hoppträning

Idag var åkte jag till skolan
och gjorde Matteb kap 2 prov, och det kändes bra!
Fick också se mitt första prov, Fick fan 1 poäng från godkänt!
wtf!! blev lite sur men men så kan det gå när man inte pluggar ordentligt

Men väl hemma lagade mamma och jag mat
Sedan åkte jag ut till stallet och hopptränade Jessie för Anders Lundström
Det var riktigt skoj :D !
Jessie var ju piggelin så första gången
vi hoppade banan så gick det bara fortare och fortare
men andra gången blev det lite mera kontrollerat
och vi fick en mycket fin runda :)
Super kul på finaste hästen <3

Imorgon blir det Stockholm och Harry Potter!


Har ingen bild från träningen men det får bli en från jälla <3

                                                                                                                          Puss!


Kommentarer
Postat av: Sarah

correction, stockholm and sarah edström

2010-11-19 @ 07:43:09
URL: http://www.nattstad.se/riktigtsarah
Postat av: Lindu

No, it's right, Stockholm and HarryP !

2010-11-19 @ 09:24:07
URL: http://misslindaedstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0