Hoppat fina hesten

Åkte till sallet och red med Nina :)
Hon red på pyret en liten stund och jag red Jessie såklart
när nina hade ridit klart så plockade hon fram lite hinder
så jag och jessie fick hoppa lite :D och den var skoj skoj skoj!
hoppade inte så jättemycket det vart bara två hinder, fast flera gånger ;P
Hoppade 110 som högst, vilket är det högsta jag har hoppat på lille jessiegull
och det gick super bra :D

nu väntar jag på att Nina ska ringa och säga vilken tid vi ska åka till sthlm i morgon
btw så blev det inte 'Hilton hotellet, det blev felbokat så vi fick bo på globen hotellet ist.
men det är väl bra det också ;P

                                                                                                                                     
                                                      
                                                                                                                      Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0